سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهادت به روز...

نوبخت: برای واردات از آمریکا ممنوعیت قانونی نیست اما تذکر رهبری را اجرا می‌کنیم

نوبخت: در مذاکرات هسته‌ای 3گل زدیم و 2گل خوردیم

 

 

 

 

 

 

 

 

واقعا این اما چه معنی ای می دهد؟؟خودتان برداشت کنید...

*برای واردات از آمریکا ممنوعیت قانونی وجود ندارد
سخنگوی دولت در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد محدودیت کالا از آمریکا گفت: برای واردات از آمریکا ممنوعیت قانونی وجود ندارد اما تذکر مقام معظم رهبری را اجرا می‌کنیم، ایشان تصریح کردند که کالاهای مصرفی از آمریکا وارد نشود، اما واردات تکنولوژوی از آمریکا می‌تواند انجام شود، در عین حال همه تلاشمان این است که از تولید داخلی استفاده کنیم.
 
نوبخت تاکید کرد: تنها کشوری که اجازه واردات از آن رانداریم، رژیم صهیونیستی است.
وی همچنین در رابطه با سهام عدالت خاطر نشان کرد: برای بهینه‌سازی سهام عدالت طرحی وجود دارد که پس از تکمیل شدن، قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.
نوبخت با بیان اینکه عده‌ای در خیابان راه بیفتند که باعث شوند غربیها بترسند که و داخل کشور نیایند، تاکید کرد: این نوع اقدام‌ها ایجاد تحریم برای خودمان است و نباید اینکارصورت گیرد.
سخنگوی دولت در مورد تک‌خوانی اپرا عاشورا هم گفت: در این مورد وزارت ارشاد بارها پاسخ داده و چیزی که خلاف فرهنگ اسلامی باشد را انجام نخواهیم داد، طبق آزادی‌های مشروع مردم مخالفت نخواهیم کرد.

نوبخت در واکنش به اتهامات عربستان به کشورمان در مورد سوریه مبنی بر اینکه ایران سوریه را اشغال کرده است، تاکید کرد: به دفعات پاسخ رژیمی که بعد از اسراییل به عنوان رژیم کودک‌کش معرفی شده و در یمن حضور تجاوزگرایانه را داشته را داده‌ایم؛. ایران در سطح مستشاری به دولتی که از رای مردم است همکاری می‌کند و این موضوع نیاز به توضیح بیشتر ندارد.
 
سخنگوی دولت گفت: برای واردات از آمریکا ممنوعیت قانونی نیست اما تذکر رهبری را اجرا می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار دولت گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه که صبح امروز سه‌شنبه( 5 آبان ماه ) برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره اظهارات "اکبر ترکان" مشاور رئیس جمهور درباره نامه 4 وزیر به روحانی اظهار داشت:  همکاران بنده در ارتباط با بازار سرمایه و بورس نظراتی داشتند و از نوساناتی که در بازار بورس به وجود آمده بود، نگران بودند؛ به خصوص از دی ماه سال 92 که شاهد افتی در این رابطه همزمان با نرخ گذاری مجلس برای خوراک پالایشگاه‌ها در حد 13 سنت بودیم.

وی افزود: در قانون، عدد 13 سنت برای خوراک پالایشگاه‌ها قائل شده است و این موضوع اعتراضاتی را از سوی کارشناسان و صاحب نظران در بر داشته است، لذا آنچه در مورد موضوع نرخ خوراک پالایشگاه‌ها مطرح است این است که تعیین نرخ 13 سنت سود غیرمتعارفی را برای این صنعت به وجود می‌آورد.

*منظور مشاور رئیس جمهور 4 وزیر امضاکننده نامه نبود 

نوبخت در رابطه با نامه‌ی 4 وزیر به رییس جمهور تصریح کرد: در رابطه با نامه‌ی 4 وزیر به رییس جمهور تصریح کرد: حضور وزیر دفاع در جمع امضاء کنندگان برای شرکت سرمایه‌گذاری الغدیر است که در مورد بازنشستگان این وزارتخانه است، همچنین امضای وزیر صنعت و تعاون نیز به خاطر مسائلی از این جهت بوده است.

سخنگوی دولت اظهار داشت: مهندس ترکان جزو کسانی هستند که معتقدند نرخ 13 سنتی که مشخص شده است نباید تغییر یابد و سهامداران نیز از این عدد خرسند نیستند. بنابراین وی نظرشان را این طور عنوان کردند که اگر این عدد پایین‌تر آید سود بیشتری به این گروه تعلق می‌گیرد و از آن با عنوان رانت یاد کردند.

نوبخت تاکید کرد: همه تلاش 4 وزیر برای پایین آمدن نرخ 13 سنت باعث می‌شود که سود بیشتری به این گروه تعلق گیرد و این درخواست آثاری در بازار بورس خواهد داشت که آقای ترکان به آن اشاره داشتند. البته ایشان نظر خودشان را مطرح کردند و نظر رسمی دولت از سوی سخنگوی دولت اعلام می‌شود.<** ادامه مطلب... **>

*نامه چهار وزیر به رئیس‌جمهور به معنای بحران اقتصادی نیست 
سخنگوی دولت همچنین در رابطه با نامه برخی از وزرا درباره بحران اقتصادی تاکید کرد: این که اگر وزرای محترم در حوزه‌ی خود با مشکلاتی مواجه باشند آن را به رئیس جمهور منتقل کنند امری متعارف است و نامه‌هایی که خبر از بحران اقتصادی دهد صحت ندارد.
نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بحث هدفمندی در لایحه‌ای که به مجلس ارائه شد، وجود داشت،‌ گفت: آنچه امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی شد لایحه برنامه ششم نبود، بلکه تنها برخی از احکامی که همواره در قوانین برنامه‌های گذشته تکرار می‌شد و موارد قبلی را که لازم بود دائمی شود به مجلس دادیم، این کار خواسته خود مجلس نیز بوده‌است، بنابراین احکام تکراری در قالب 50 ماده تنظیم و تقدیم مجلس شد.

سخنگوی دولت با اشاره به وعده دولت در مهار تورم و خروج از رکود، تصریح کرد: در طول فعالیت دولت، اقدامات خوبی در زمینه‌ی رشد اقتصادی اتفاق افتاده است البته هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید به تلاشمان ادامه دهیم؛ امروز رشد اقتصادی ما از رشد منفی به مثبت رسیده اما با این اعداد رشد نمی‌توانیم آن رونقی را که می‌خواهیم در اقتصاد داشته باشیم.
وی تاکید کرد: همه مراجع رشد اقتصادی در جهان برای اقتصاد ایران رشد 5 تا 6 درصدی را برای سال آینده پیش‌بینی کرده‌اند.
نوبخت ادامه داد: پیش از این 2 سیاست را با توجه به شرایطی که نسبت به وضع آن زمان داشتیم، تورم بالا و رکود عمیق ‌در نظر گرفته بودیم، اکنون هم با توجه به همان سیاست‌ها تلاش کردیم اقداماتی را برای چند ماه آینده بصورت بسته‌ای ویژه ارائه دهیم.
وی با اشاره به برخی از انتقادات نسبت به بسته ارائه شده دولت ادامه داد: این بسته با توجه به اقلام پرمصرف و با دوام در انبار ذخیره شده‌، تنظیم شده است.

*دولت اجازه عرضه کالای بی‌کیفیت را نخواهد داد 

سخنگوی دولت با اشاره به بحث کیفیت تولیدات داخلی گفت: بنده بعنوان نماینده دولت اعلام کرده‌ام که اگر قرار است بر تولید داخل متمرکز شویم، اجازه نخواهیم داد کالاهایی با کیفیت پایین عرضه شود، لذا باید کیفیت تولیدات داخلی بالا رود و قیمت‌ها مناسب شوند. اما به دلیل عدم وجود تقاضای کافی برای تولیدات داخلی در حال حاضر روند تولید کند شده است، برای سرعت بخشیدن به تولید باید انبارها را خالی کنیم یعنی باید قدرت خرید ایجاد کنیم چراکه این سیاستی است که در همه کشورها برای تحریک تقاضا از آن استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ما هیچ‌چیز مهمتر از رضایت مردم نیست تاکید کرد: اگر قرار است جلوی واردات خودروهای خارجی گرفته شود باید کیفیت تولیدات داخلی بهتر شود، در این راستا بنگاه‌هایی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که کیفیت کالاهای خود را بالا برند و قیمت‌هایشان را مناسب کنند.
نوبخت در رابطه با موضوع سوئیف ادامه داد: با توجه به این که تحریم‌هایی که از قبلا وجود داشت همچنان ادامه دارد و از زمانی که برجام به صورت کامل اجرایی شود، تحریم‌ها برداشته می‌شود و ما نیز باید تکالیف و تعهداتمان را انجام دهیم، بنابراین تا وقتی این دو اتفاق نیفتد تحریم‌ها برداشته نشده و این صحبت حرف غریبی نیست که بگوییم برجام اجرا شود تا تحریم‌ها از جمله سوئیف برداشته شود و در این زمینه در مورد زمان اجرایی شدن برجام زمان‌هایی مطرح است که حتی 24 آذرماه نیز گفته می‌شود اما هنوز زمان قطعی آن مشخص نشده است.
نوبخت در ادامه با اشاره به تصویب برجام در مجلس و نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در این باره گفت: مذاکرات مفصلی که درتاریخ معاصر ما بی نظیر است با شش کشور خارجی انجام شد و به تفاهماتی برای همکاری دست یافتیم و در ادامه مجلس و شورای عالی امنیت ملی بررسی های لازم را انجام دادند و نظرات خود را اعلام کردند. همچنین مقام معظم رهبری نظرات راهگشای خود را در مورد اجرای برجام اعلام کردند، که قطعا موارد 9 گانه در جهت منافع ملی رعایت خواهد شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با صراحت تذکرات و نظرات خود را در مورد برجام اعلام کردند؛ رئیس جمهور هم در نامه تشکر آمیزی به رهبری اعلام کردند که با حسن نیت به تمامی موارد مورد نظر مقام معظم رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی خواهیم پرداخت و در تامین منافع ملی دقت لازم را همراه با حسن نیت خواهیم داشت.
*در مذاکرات هسته ای 3گل زدیم و 2گل خوردیم
 
سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه اگرطرف غربی بخواهد این تعهد را نقض کنند این مسیر برای ما هم قابل برگشت است، تاکید کرد: ما حسن نیتمان را به جهان ثابت کردیم و همه می‌دانند که تمام راه‌های مذاکره با مخالفین را هم پشت سر گذاشته‌ایم، آنها از توانایی‌های ایران کاملا باخبر‌ند که این سند را پذیرفتند.

نوبخت ادامه داد: آنچه که امروز مورد توافق قرار گرفته نه صد در صد موارد جمهوری اسلامی ایران بوده و نه صد در صد نظر آنها؛ در مذاکرات دستاوردهای بسیاری برای ما حاصل شد، 3گل زدیم و 2گل خوردیم.

وی اضافه کرد: اینکه توانستیم مساله غنی‌سازی را در داخل کشور به تایید جهان برسانیم،دستاورد بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه ما به دقت برجام را اجرایی خواهیم کرد تا تحریم‌های ظالمانه از دوش مردم برداشته شود، گفت: برنامه‌هایی را برای چند ماه آینده تا لغو تحریم‌ها ترتیب داده‌ایم.

نوبخت گفت: همانطور که در روزهای گذشته شاهد بودیم، هیئت‌های بلند مرتبه‌ای از فرانسه، ایتالیا و دیگر کشورها برای گسترش مناسبات به تهران سفر کردند در ماه‌های آینده هم مقامات بلند پایه فنلاند به ایران خواهند آمد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه هر کسی بخواهد از ورود گروه‌های اقتصادی به ایران بعنوان نفوذی یاد کند، کار غیر مسئولانه‌ای را انجام داده، چراکه ما هیئت‌هایی را برای نظارت در نظر گرفته‌ایم و همه باید اجازه بدهند که قانون کار خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: پذیرش برجام با این اصل و فرع انجام گرفته که تحریم‌ها برداشته شود؛ تحریم‌هایی که آثار سوء دارند، لذا ما باید از مزایای پس از تحریم استفاده کنیم و اگر قرار باشد افرادی در خیابان‌ها راه بیافتند و مدام معترض باشند به نفع کشور نیست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به بحث مناطق آزاد عنوان کرد: کردستان و سیستان و بلوچستان بعنوان دو منطقه آزاد اعلام شدند در این مناطق کارهای کارشناسی صورت گرفته و ما باید از ظرفیت‌های این مناطق به خوبی استفاده کنیم.
*اواخر هفته به استان سیستان و بلوچستان سفر کنم

وی در ادامه گفت: در آخر هفته قرار است به استان سیستان و بلوچستان سفر کنم و ضمن بازدید از این مناطق ظرفیت‌های استان‌های مرزی را مورد بررسی قرار دهم.

سخنگوی دولت با اشاره به برخی از برکناری‌ها در استان‌های مازندران و کرمان گفت: اقدامات تمامی مدیران اجرایی توسط مقامات مافوق‌شان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد‌،‌ در بعضی از موارد اگر لازم باشد تذکر داده باشد و اگر در جاهایی نیاز به جابجایی باشد این کار انجام می‌گیرد.

نوبخت گفت: همانطور که می‌دانید نوع نگاه دولت فراجناحی است و ما در کابینه خودمان از همه خطوط سیاسی استفاده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تغییرات کرمان و مازندان وجه سیاسی ندارد و کاملا طبیعی است، گفت: تغییرات در این سطح از مدیران برحسب تشخیص استان‌دار انجام می‌شود و قرار نیست، اگر شخصی در این سطح تغییر کند از هیئت دولت استفاده شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه مالیات تقلیل پیدا کرده این همه تسهیلات از کجا تامبن می‌شود گفت: ما 2 منبع داریم که می توانیم منابع آن را آزاد کنیم‌، یکی از این منابع که در اختیار دولت هم است مربوط به 7 هزار و 500 میلیارد تومانی می‌شود که از محل افزایش منابع تجمیع کردیم و روی طرح‌های عمرانی که بعنوان پیشران هستند و تا پایان سال به فرجام می‌رسند، اختصاص دادیم.

نوبخت با بیان اینکه رقمی هم که برای تسهیلات ارائه می‌شود از منابع مربوط به بانک‌ها است، تاکید کرد: بانک‌ها هر سپرده‌ای را که از مردم می‌گیرند یک بخشش را به بانک مرکزی می‌سپرند که حدود 13 درصد است و بقیه را بصورت تسهیلات در نظر می‌گیرند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: بانک‌ها هر مقدار که بتوانند کمتر به بانک مرکزی سپرده دهند دستشان بازتر می‌شود و می‌توانند پول‌های گرفته شده را بصورت تسهیلات ارائه دهند، پس ما با چاپ پول مواجه نیستیم و این پول، پول مردم است.

 

*با عوامل حوادث اخیر دزفول و بهبهان برخورد قانونی خواهد شد
سخنگوی دولت با اشاره به حوادث اخیر در دزفول و بهبهان گفت: جنس این دو ناآرامی مختلف بود؛ مورد اول امنیتی بود و همه عناصر دستگیر شدند که قطعا طبق قانون با عوامل این حوادث برخورد خواهد شد، اما ناآرامی‌های بهبهان بر اساس اطلاع دستگاه‌های ذیربط، شرارتی بوده که برخورد هم شده است.

وی همچنین در مورد نحوه استفاده از پول های بلوکه شده و مبالغ آن تاکید کرد: منابعی از آن در اختیار دولت است و بخشی مربوط به صندوق توسعه ملی و بخشی دیگر بانک مرکزی است و به طور مثال هفت میلیارد دلار در هند داشتیم که بخشی از آن آزاد شد و در هزینه کرد آن بسیار با دقت عمل می کنیم و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این زمینه بسیار دقیق است و حتی بسیار از سفرهای خارجی دولت را کاهش داده است و از منابع به دست آمده از آن برای طرح های عمرانی استفاده می‌کند که امسال بیش از دو هزار میلیارد تومان نسبت به سال گذشته برای طرح های عمرانی پرداخت داشته ایم.

سخنگوی دولت در پایان در مورد اتهامات اخیر عربستان به ایران مبنی بر اشغال گری در سوریه خاطر نشان کرد: ایران در سطح مستشاری به دولت برخواسته از رای مردم کمک می ‌ند و موضع جمهوری اسلامی ایران حمایت از ملت و دولت سوریه به صورت مستشاری و غیرسیاسی است.


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 94/8/6 ] [ 8:36 عصر ] [ شهادت ب روز ]
درباره وبلاگ
لینک دوستان
<حاجی
گروه سایه-shadow group
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
بانـــــــوی دشــــــــــت رویــــــا
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
ازهردری سخنی-از هرکجا تصویری -در پارسی بلاگ
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
لیلای بی مجنون
پاسداروعاشق ولایت
*** انـتـظـار ***
برادرم ... جایت همیشه سبز ...
روح مناجات
ان سالهای دوست داشتنی
♫♪پیچَــ❤ـکـِ اِحســ❤ــآسـ ♫b
قیدار شهر جد پیامبراسلام
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
من حلقه ام وراه به میخانه ندارم
گل نیلوفر
عـــمـــــــارِیـــــــون
حسبان
خورشید پنهان
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
فتوبلاگ حسین کارگر
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
شجره طیبه صالحین ،حلقه ریحانه
محمدعابدینی
لباس شخصی
اسپایکا
شکوفه های گیلاس
واجب فراموش شده
اشک شور
پرپر
مهربرلب زده!
حرف هایی از زبان منطق و احساس
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
PARANDEYE 3 PA
سخن آشنا
کانون فرهنگی شهدا
مشاور
جور وا جور
اوقات فراقت / فراغت یک دانش آموز
سرزمین مه وخورشید
بی سروسامان
آقاشیر
صراط مستقیم
نبـ ـ ـ ـض ِ قلـــ م
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
هادی ضرغامی
گیاه پزشکی 92
عالی نیوز
نگاه خیس
نمایندگی دوربین های مداربسته
منو وتووقاصدک
دریــــــــای نـــور
آوای روستا
همسرانه نویسی من برای اویم
سارا احمدی
عیسی طلبه مشهدی
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
شاید منتظر
حوالی آفتاب
تراوشات یک ذهن زیبا
نقدونظر
رویاهای خیس
گیسو کمند
کارشناس مدیریت دولتی
شهادت به روز
Jaeger Science
پاتوق دوستان
فدایی رهبر
فدایی رهبر
ارمغان تنهایی
میثم تمار
ردِ پای خط خطی های من
دوستدار علمدار
پایگاه اطلاع رسانی احمدآباد
ابـــــــــــرار

محمدمبین احسانی نیا
داستان های جذاب و خواندنی
قاتی پاتی
پیام رهایی
غزل عشق
* لـحـظــــه هــای بــارانی *
خون شهدا
رازهای موفقیت زندگی
بچه های خدایی
آسمان بچه های خدا!
خوش آمدید
درس های زندگی
شهیدان مظلومند
من.تو.خدا
.•°♥°•دنیای شیرین من•°♥°•.
صدای دل...
شبستان
.:پرستــوی خیــــال:.
فلسفه یعنی رنج...
برادران شهید هاشمی
زینبیون پادشاه عالمند
قدرت کلمات
امام خمینی(ره)وجوان امروز
دلفین بلاگ
زندگی شیرین
بابای آسمانی...
بابای آسمانی
بابای آسمانی
السلام علیک یاامیرالمومنین
بچه تهرونی
فناوری اطلاعات
امام زمان
منتظـــــــران مهدی
بیانات و سخنان رهبری
فریاد شهادت
خادمین حضرت فاطمه سلام الله علیها ،جیرفت
رد پای احساساتم
مشکات نور الله
funny....
گل یا پوچ؟2
کبوتر نامه بر
یه دختره تنها
در محضر خدا
پسران علوی دختران فاطمی
موسسه فرهنگی-مذهبی امام سجاد(ع) ری
جملات قصار و شنیدنی
sajadb.tk
هزار حرف نگفته
وبلاگ شخصی محمد
نت سرای الماس
ماتمکده حضرت زینب س
دل پر خاطره
عمو همه چی دان
هرکس منتظر است...
جایی برای خنده وشادی و تفریح
دهکده کوچک ما
خدای عشق و خنده
حدیث نفس
دل خوش
انجمن محرمانه
قرار عاشقی
فــــــقــــــط خــــــدا
عاشقانه
دوعاشق
تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
سیرت پیشگان
سایت عکس های باحال وجدید
اسرا
وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده)
عاشقانه
اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی
نور غدیر
پادگان حمید
یاران امام خامنه ای - جوانان مکتب المهدی
خاطرات و دلنوشته ها
❁خدا بود و دیگر هیچ نبود❁
السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س)
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
طلبه ای خاکی
چشمه جاری
دوستانه
تینا!!!!
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واحد خواهران
احساس رویایی
_..-♥*°*♥-.._Pink♡ love_..-♥*°*♥-.
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
بــــــدون شــــــرح
کـ ـهـ ـکـ ـشـ ـان
من یک طلبه هستم
ღ*چادریـــــــــــــ سایبریــــــــღ .¸¸.•*¨*ღ
آه و دود
☺ ☻☺ ☻
سکوت(فریاد)
شاسوسا
بچه هیات یا زهرا (س)
گل خشک
منتظران مهدی(عج)
lets fall in love together
(✿◠‿◠)crazy girl
در ارزوی گمنامی
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
شکوه دین ودانش
فدایی ولایت

معارف الدائره!
حضرت مهتاب
دخملونه
دوستداران استاد محسن حاجی حسنی کارگر
عمو همه چی دان
شهید ابراهیم هادی
نشریه ی دوستی
نشریه دوستی
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
فاطمیون
حکایت قلم
خنده از ته دل
سوته دل
نابغه ای از فضا
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
حاج آقانریمانی
رویای تلخ
اینجا همه چی درهمه
ناجی
اللهم عجـــل لولیک الفــــرج ...
*پرواز روح*
فاطمه سلیمانی
sarbaz
1
فدایی رهبر
❤ رویایی زندگی کردن... ❤
صفورا
ღای دریغاღ
بسیج شهیدچمران
اطلاع رسانی

بیا ازدواج کنیم
از هر دری سخنی








رادیـو پـارسـی بـلاگ
پایگاه فرهنگی امام خامنه ای
رهبری


*(تفسیر)*
پرپر
پرپر
دوستای20
ملکه حجاب
پرچم اسلام
در امتـــــداد راه
دخترایرونی!!
حامدزمانی
بچه های خدایی
بچه تهرونی!!!
حامدزمانی!خواننده وطنی
وبلاگ شخصی حامدزمانی
مهدی زمانی
سرباز313
شهادت
رسانه
به نام تک پرستوی عشق
خدایا به حال خودم رهام نکن...
کبوتر
صادق
طلبه جوان
خدادوست
خواهران
طرفدار2آتیشه ولایت
حامد
دخترچادری
کربلایی مهدی
aoarat
خون شهدا
پایگاه بزرگ قرآنی طه
پلاکهای رقصان
davood
حجاب
مسعود
الیاس
جنبش اینترنتی اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدی
سکوت
کامران نجف زاده(خبرنگارایران)
دفترمقام معظم رهبری
متفاوت
محمدجوادرهائی
حاج آقانریمانی
پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای
من چادرم رادوست دارم

مجاهد
گلهای باغ بهشت
شاهین بلاگ
شاهین بلاگ2
حرف تو
بسیج
یا من لا حبیب الا هو
سوگند
امیر حافظ
پایگاه مقام معظم رهبری
مروارید ولایت
شیر پیشه ایمان
بی سروسامان
تشنه ی معرفت
جزر و مد
شهادت
هیئت فاطمیه مهریز
سنگر بندگی
ایرانی
عیسی معلم
حامدزمانی


آپلود عکس
یاس تم
ابزار وبلاگ نویسی

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 231490